Verkkokaupan toimitusehdot. Myyjä pidättää oikeuden muuttaa näitä toimitusehtoja yksipuolisella päätöksellä ilman ennakkoilmoitusta.
Mikäli tilauksen teossa tai toimituksessa on ongelmia, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.
Hanaplus Oy (3000236-5)
Aihtiantie 9
35300 Orivesi
045 209 4405
asiakaspalvelu@hanaplus.fi
KLARNAN MAKSUTAVAT
- Verkkopankki tai korttimaksu
- Maksa myöhemmin (Klarnan lasku, maksa 30 päivän sisällä)
Voit valita maksaa Klarnalla. Klarna antaa sinulle tarkat maksuehdot. Jos haluat lisätietoja tai sinulla on kysyttävää maksustasi, vieraile Klarnan verkkosivustolla tai ota yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun.
HANAPLUS OY OMAT MAKSUTAVAT ERIKSEEN PYYDETTÄESSÄ
- Maksu myymälän kassalla tilausta noudettaessa
- Ennakkolasku (Maksettava heti, tilaus otetaan käsittelyyn ja toimitetaan, kun maksu näkyy tilillä)
PAYTRAIL OYJ
- Verkkopankit, korttimaksut, mobiilimaksut, lasku- ja osamaksutapoina Walley sekä Alisa Pankki yrityksille.
Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj,
y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 740100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta
---
Käytämme verkkokaupassa useita erilaisia toimitustapoja. Toimitustavat ja hinnat saattavat vaihdella tuotteen painon, määrän ja mittojen mukaan. Toimitushintoja voidaan hakea myös dynaamisesti suoraan kuljetusyhtiöiltä. Kaikki toimitustavat eivät välttämättä ole käytettävissä kaikissa tuotteissa.
Näet verkkokaupan kassalla ajantasaisen tiedon toimituksen hinnasta ja tilaukseen käytettävissä olevista toimitustavoista. Valitun toimitustavan toimituskulut lisätään aina ostoskorin summaan. Toimitamme tilauksen valitsemallasi toimitustavalla.
Jos tilauksella on useampia tuotteita kuin yksi, saatetaan ne toimittaa erillisinä toimituksina mm. suoraan maahantuojalta/tukusta. Toimituskulu kattaa aina jokaisen erillisenkin toimituksen.
Kun valitset toimitustavaksi "Kotiin toimitus asennuksen yhteydessä", ei toimituksesta veloiteta erikseen lisämaksua vaan se kulkeutuu asentajan mukana erikseen sovittuna ajankohtana. Asentajan työt veloitetaan voimassaolevan palveluhinnaston mukaisesti.
Tuotteiden toimitusajat voidaan ilmoittaa tuotteiden tiedoissa mutta pääsääntöisesti toimitamme tuotteet jo muutaman päivän sisällä tilauksesta mikäli tuotetta on heti varastossa. Pyrimme aina toimittamaan kaikki tilaukset mahdollisimman nopeasti, mutta toimitusaika voi vaihdella tuotekohtaisesti tai toimitustavoittain. Mahdollisesti poikkeavat toimitusajat ilmoitetaan verkkokaupan sivuilla erikseen.
Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden peruuttamisoikeus tilauspäivämäärästä lukien, mikäli toisin ei ole ilmoitettu tuotteen tiedoissa.
Ennen tilauksen peruuttamista asiakkaan tulee olla yhteydessä asiakaspalveluumme ja ilmoittaa peruutuksesta ja tulossa olevasta tuotteiden palautuksesta. Palautus on mahdollista tehdä tilauksen kaikkien tuotteiden tai vain osan tuotteista kohdalla. Palautettavat tuotteet tulevat olla käyttämättömiä, alkuperäisissä pakkauksissa ja virheettömiä.
Myyjällä on oikeus alentaa tuotteen arvoa osittain tai kokonaan, mikäli tuotteita on käytetty, niihin on syntynyt virheitä, alkuperäiset pakkaukset ovat hukkuneet tai tuotteet eivät muulla tavoin ole siinä kunnossa, missä ne ovat asiakkaalle myyty.
Maksu palautetaan samalla tavalla millä tilaus on maksettu. Esimerkiksi kortilla maksettaessa palautuksen summa hyvitetään kortille. Mikäli tämä ei onnistu sovitaan toinen tapa maksun palautukselle.
NOUTAMATTOMASTA POSTIPAKETISTA VELOITAMME KÄSITTELYMAKSUN JOKA ON ARVOLTAAN 2X ALKUPERÄINEN TOIMITUSMAKSU. (Paketin noutamatta jättäminen ei ole palautusoikeuden käyttämistä)
- Käsittelymaksu vähennetään suoraan asiakkaalle palautettavasta summasta. Mikäli tilauksen alkuperäinen summa on alle käsittelymaksun, laskutamme erotuksen.
Asiakas vastaa kaikista palautuksesta aiheutuvista toimituskuluista myymälään saakka, emme nouda palautuksia asiakkaalta/noutopisteistä.
Valikoimassamme on tuotteita joilla on rajoitettu palautusoikeus.
Tuotteen palautusoikeus päättyy kun tuote on asennettu. Mikäli tuotteessa huomataan valmistusvika asennuksen jälkeen, otathan yhteyttä info@hanaplus.fi tai suoraan myymälään.
Olethan aina yhteydessä asiakaspalveluumme mahdollisissa ongelmatilanteissa.